onsdag 21 april 2010

Vad hände?

Ja, det kan man fråga sig. En förklaring är att skidsäsongen kom, en annan är att min 80%-tjänst blev sisådär 140% istället. Samt att snö, jul och ännu mer jobb trillade över oss. Och dödskylan från helvetet. Men nu är det dags för uppryckning tycker jag. Skutskjutet går i helgen, och därmed är skidsäsongen officiellt över. Tussilagorna (tussilagosarna?) runt om i stan tycker nog att det är hög tid.

Jag kommer att göra en kort sammanfattning över vinterhalvårets äventyr framgent, men här är i alla fall ett första vårsprattlande livstecken från norr!

2 kommentarer:

malin sa...

oh la laaaa - she's back!! som jag har väntat... underbara Anna - jag saknar dig varje dag, du fattas mig hela tiden... om du bloggar så känns du inte lika långt bort :) men jag är glad att du iaf är hemma i Sverige igen... LOVE YOU *kram*

Micke A sa...

Om man befinner sig mitt i Åre under skutskjut-helgen, vart ska man då ta vägen? Var är festerna? Hur hittar man dig?