söndag 2 maj 2010

Longboard-premiär!


Jag har världens mest fantastiska man. Han är så fantastisk, att han som en tidig bröllopsdagspresent köper en longboard till sin fru. Idag var det premiäråkardags. Jag, som aldrig har stått på en skateboard av nåt slag tidigare, blev ordentligt biten! Sååå härligt att bara glida fram på sin bräda och nästan surfa i svängarna.... och inte alls så svårt som jag trodde. Visst, någon vurpa blev det, men mest bara WIIIIIII och härlig åkning. Nu ska jag bara lära mig att åka ordentligt, sen ska detta bli mitt transportmedel till jobbet. Perfekt!


Första trevande försöken - och det börjar snöa??

2 kommentarer:

malin sa...

ascooooooooola bilder - vilken brud du är :) shit jag vill vara med och fota... du ser grym ut! (men jag undrar lite... vart har du hjälmen gumman? var rädd om ditt huvud...) KRAM!!! och hälsa Julian, vilken schysst present va'!!!

Lindizzi sa...

Ser riktigt kul ut ju! =)