söndag 4 mars 2012

Det tar sig, sa mordbrännaren

Jotack, nog går det bättre och bättre med Skrället. Jag har till exempel lärt mig att hasa fram inomhus utan kryckor, bära den eftertraktade koppen kaffe från A till B, samt ta mig runt på nedervåningen med barnet i famnen. Tjoho!

Dessutom har jag fått träna lite, och har hittills lyckats delta i de två Crossfit Games Open-pass som har varit. Det första var max antal burpees på 7 minuter med ett fast mål som skulle nuddas med båda händer vid upphoppet (det blev 67 stycken), och igår var det max antal ryck på 10 minuter, med olika vikter: först 30 st på 20 kg, sen 30 st på 35 kg, 30 st på 45,5 kg... jag klarade de första 30 utan problem, men för att rycka 35 kg behöver jag kunna böja benen. Båda benen. Men det blev i alla fall två stycken på 35 kg, inte vackra, men likväl kom stångjäveln upp över huvudet. NÖJD!

Här kan man hålla koll på mig: http://games.crossfit.com/athlete/34912

1 kommentar:

malin sa...

ehh... såklart det går bättre?? dahhh?? det är ju du! <3 och det där med vikter och styck och ryck och böj och - äh jag hänger inte med, men jag fattar iaf så mycket att du är fett grym :) go girlie *loveyou* puss