måndag 24 november 2008

Kallare nederbörd

snöööö... hur mycket som helst faktiskt! På tv säger de att det kan ha kommit upp till en halvmeter på sina ställen. Utanför fönstret kan jag stoltsera med ca decimeter i alla fall - and it keeps coming....!

Så en och annan snöboll kan ha letat sig in innanför Julians krage idag... och jag fick lika bra igen, kan jag lova. Inte så kul med snöbollskrig inomhus när man inte kan springa så långt, men likväl galet kul! Imorgon blir det snöänglar, tjohooo!! Och sen ska jag vara lite vuxen på min kurs och sen gå på ett stort seminarium om varumärkeshantering och marknadsföring, det ska bli väldigt intressant.

Nu blir det mer tända ljus, en Ardbeg och film, tror jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

AVUNDSJUUUUK! ;) jag vill också ha snööööö - vi fick bara lite puder här i Göteborg :) hoppas du mår BRAA! tusen kramar