torsdag 18 december 2008

Födelsedag!

Ja, idag är det min födelsedag, och det är helt klart en kalasdag! Jag väcktes av min underbara karl med skönsång och frukost på sängen med paket... även om det var 05:43 på morgonen....! Helt fantastiskt, och katterna hade hur kul som helst med allt papper och snöre. Sen pysslade jag lite hemma, och spatserade ut i solskenet för att äta lunch med pappa, som var i stan. Jättemysigt, och lyxigt att få lite tid tillsammans! Sen gick jag hem från stan, tittade lite i butiker efter en kjol att ha på sig i afton - det ska ut och ätas förstår ni. Ingen kjol, men ett par toppar och en tunika/klännig!!! Grymt snygg, känns nytt och spännande, jag har ju inte testat det modet än. Men på 28-årsdagen, då var det dags!

Nu kommer strax Julian hem, då får vi piffa till oss lite och sen är det dags för en härlig kväll på en än så länge okänd restaurang... ska bli jättekul!

Inga kommentarer: