tisdag 21 oktober 2008

Gravt immoraliskt

Hur i all världen ska man kunna jobba effektivt när resten av personalen sover och dessutom snarkar rätt ordentligt? Här sitter jag och försöker vara stringent och kvick med både kaffekopp och tänkarmössa i högsta hugg, och så ligger småtrollen och snusar som de djur de är - då blir man lite seg alltså.

Annars ser jag fram emot helgen, namnskyltsångest till trots (den är ju såklart inte ens påbörjad ännu), och längtar till tangent-lediga dagar i Göteborget.

Vi är mitt i hus-hetsen, budgivningen startade igår... huga så pirrigt det är! För en gångs skull är det faktiskt lite sanning i orden "det är roligt att bara vara med, det spelar ingen roll om man vinner". Klart att det är ROLIGAST om man vinner, men helt klart en krydda i tillvaron att bara vara med. Tjo! Betyder detta att jag nu kommer bli alldeles spelberoende?? Hoppas inte. Jag har inte tid med det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så spännande! Hoppas du håller mig uppdaterad! För övrigt måste jag säga att något annat än att ni vinner inte är aktuellt, huset är helt vidunderligt fantastiskt och jag känner att det är just där jag vill bo när jag kommer till Östersund =)
Apropå besök, inte för jag vill tjata men... När kommer du och kramas med mig???!!!

Anonym sa...

Tack "lilla" (läses unga *L*) underbara Anna, för att du är min ledstjärna i fotomörkret och för trevligt sällskap under Scrappening!
Må gott!! /krAM Anneli

Anonym sa...

jag saknar dig redan... "du fattas mig" var det visst någon som sa en gång... (Ronjas pappa väl?) - hoppas du kommit hem till Sthlm välbehållen, och att Julian blev glad :) såklart han blev. önskar att vi hade fått mer tid att prata i helgen men... det är ju inte långa stunder man sitter på sin stol - ses vi snart igen? tusen kramar... ta nu och fota det du gjorde i helgen och VISA UPP HÄR I BLOGGEN - det var så fint... kramkramkram