söndag 5 oktober 2008

Tillbaka

Det är härligt med höst Jag har just kommit tillbaka från 4 dagar i Arvika, utvilad och glad. Jag har fått pyssla om min lilla mormor, laga mat och smulpajer, gått promenader i regnet, tittat på höstlöven, och njutit av att åka tåg... och läst tre böcker. Så, all in all, en bra minisemester!

Nu är det tillbaka till verkligheten, många bilder som ska fixas och levereras, och ett föredragsmanus som ska vara klart på onsdag, en fotografering på fredag... men jag kickstartar måndagen med att gå och klättra med Ninni direkt på morgonen - ska bli galet kul!

Men det är klart jag har längtat hem lite... två troll och en karl är minsann inte fy skam! För er som inte har sett djuren - den gråstrimmiga sömntutan är Caesar, stor, hungrig och utan svans, och en mästare på att klämma in sig i små kartonger. Bess är en liten nätt dam, som ibland sover på rygg på sladdarna under skrivbordet ... ser helt normalt ut eller???

Och, what's not to love... de två pojkarna i mitt liv, helt utmattade....

Ha en skön söndag!

Inga kommentarer: