onsdag 3 juni 2009

webb-panik

Just nu går all tid till att fixa med nya hemsidan... och oj vilken tid det tar! Jag förstår inte att det ska vara så jämrans svårt att bestämma sig? "Ska jag ta den här bilden, eller den här?" "Den här färgen, eller kanske den andra??" Ja, du fattar ju. Halvvägs klart, tror jag nästan. Känns dock som ett evighetsprojekt, där det kommer att göras små ändringar och justeringar vart efter... ojojoj.

Idag medan jag har jobbat har jag haft inte mindre än 6 skurar utanför fönstret, en av dem med ilsket hagel, och solsken och vilda vindar in emellan! Bergsväder, vad säger man....!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Jättefin blev den! Mycket pyssel kan jag förstå. Skulle själv inte veta ens hur att börja. Bra gjort!
Mamis

malin sa...

hello frurex :) sidan blir GRYMT snygg, du är hur duktig som helst - tack för mysigt samtal förut... kramkram