onsdag 27 maj 2009

Utresa

Snart går tåget, tåget till Stockholm. Det hällregnar utanför mitt fönster, så det blir nog till att ta en taxi till stationen trots allt. Väskan är nästan packad, mycket ska med i den... Det ska bli roliga och intensiva dagar i Stockholm, plåtningar och möten och vänner om vartannat! Sen på lördag åker jag vidare till Göteborg för gymnasieåterträffen, det ska bli jättekul! Mamma har lovat att det ska bli bra väder, så jag packar ner bikinin för säkerhets skull - man vet inte. På söndag ser jag fram emot en lat dag och några timmar med min bästa Malin, vi ska träffas och mysa innan jag ska provåka nattåget hem till Östersund igen. Det verkar himla bra, kliver på 19 i Göteborg och sen 07 nästa morgon är man hemma igen. Tjohooo!

1 kommentar:

malin sa...

jag längtar längtar längtar... ska bli härligt att få rå om dig några timmar - fika och babbel *kramar* hörs imorgon - ifall du behöver en säng eller soffa att vila på... kramkramkramkraaaaaaaaaaam