måndag 14 november 2011

Inte sådär våldsamt begåvat, faktiskt

Idag skulle jag träna med Ullis. Kände mig ruskigt seg i kroppen och trött, men tänkte att jag kan ju hänga med ut och släppa in henne och heja på om inte annat. Och, jag tänkte: "Ja, jag ska ju inte göra några himla pullups idag i alla fall". Så långt allt väl.

Sen hände det. Att vi drog ett pass ur burken med massor med pass som Julian och jag har "sparat". Och så var det Mary.

Mary:
20 min AMRAP (as many rounds as possible)
5 hand stand push ups
10 enbensknäböj (5 per ben)
15 pullups

Så det var ju bara att tejpa händerna, bita ihop käkarna och skrida till verket. På 20 minuter hann jag NÄSTAN med 8 varv, saknade de 5 sista pullupsen på 8:e varvet. Så, all in all 115 pullups när jag hade bestämt mig för att inte göra en enda. Det verkar ju helt rimligt, eller?

Inga kommentarer: