tisdag 22 november 2011

Ljuvliga helg

Vilken helg det har varit! Julian kom ÄNTLIGEN hem på lördag morgon, och vi hade en mysfrukost hela familjen, sen drog vi ut till CFÖ. Alva hade den goda smaken att sova så vi kunde köra tillsammans! Himla kul. Sen tog jag en vända på stan och letade jacka - och hittade en! Lika snygg som den var dyr, men det känns värt. Varm vinterjacka - check! På kvällen var vi bjudna på middag och Marcus och Caroline, jättetrevligt och roligt. De har också en liten parvel, så det var middag redan klockan 17... helt lagom.

Söndagen tillbringades hemma och på CFÖ, vi hjälpte Andreas med städningen av boxen och passade på att köra en liten 20-min-amrap...

5 armhävningar med släpp
10 situps
15 medicinbollsfrivändningar (9kg)

--> 9 varv + 7 situps

Höll jämna steg med Julian för första gången! Det var några varv när jag låg före, men sen kom den jäkla medicinbollen och åt upp mina ben, då halkade jag efter. Men Julian landade på exakt 10 hela varv, så jag var kanske ett par minuter efter. Känns sjukt bra! 3,5 månaders träning börjar minst sagt ge resultat.

Inga kommentarer: