torsdag 23 februari 2012

Helt nytt men inte alls spännande

Ja, så skulle jag till att dra av hälsenan. Himla onödigt. Jag har aldrig hoppat på kryckor förut, och efter två dagars utvärdering kan jag berätta att det SUGER. Rejält. Det sämsta är att man inte kan bära nåt med sig (exvis ett barn eller en kopp kaffe) när man ska förflytta sig. Det näst sämsta är att utan kryckor kommer man inte så långt. Plus att jag har blivit halkrädd som en gammal tant. Men jag tänker att det tar sig.


Här är jag och min fina plaststövel på jobbet. I mjukisbyxor, då det är det enda plagg jag kan dra över Stöveln. Vi ska följas åt nu, dygnet runt, i 8 veckor. ÅTTA freaking himla veckor. Precis lagom länge att jag hinner etablera mitt skodon som det allra senaste och hetaste modet, tänker jag. Huka er, fashionistas, här kommer storstöveln!

2 kommentarer:

ElisabethT sa...

AJ!
Det måste ha gjort ont. Jätteont!
Jag lovar att du kommer att skapa en trend med denna otroligt designade sko ;O)
Kram

malin sa...

tur att du har armarna kvar - starka och träningssugna ;) p&k